Bezig met laden... Bezig met laden...

Actievoorwaarden

Deelname

  • Door deelname aan het loyaliteitsprogramma gaat de deelnemer akkoord met deze actievoorwaarden.
  • Het loyaliteitsprogramma is niet geldig in combinatie met andere acties en of aanbiedingen.
  • NewForrest medewerkers en grossiers zijn uitgesloten van deelname.
  • De actie is uitsluitend geldig in Nederland en België.
  • De spaarpunten kunnen ten alle tijden worden verzilverd, maar vervallen per 1 mei van ieder jaar.

Gebruikersgegevens

  • NewForrest gebruikt de gegevens voor haar marketingdoeleinden, zoals het versturen van nieuwsbrieven of om deelnemers op de hoogte te brengen van nieuwe producten of acties van NewForrest.
  • Uw adresgegevens worden niet doorgegeven aan derden.
  • Uw gegevens worden opgeslagen conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Spelregels

  • De actie geldt alleen voor alle producten van Buitenhuis. De andere producten van andere merken zijn uitgesloten.
  • Deelnemers dienen de juiste gegevens aan te leveren, onvolledige of onjuiste gegevens worden niet in behandeling genomen.
  • De factuur dient bewaard te blijven. Bij twijfel over ingevoerde codes, kunnen wij verzoeken de factuur te sturen.
  • De facturen moeten via de website geüpload worden en de gegevens van het bedrijf en aangekochte producten moeten hierbij goed zichtbaar zijn.
  • De facturen kunnen niet per post worden opgestuurd.
  • De gespaarde spaarpunten vervallen ieder jaar op 1 mei.
  • De bestellingen kunnen bij voldoende punten direct worden besteld. De deelnemer hoeft niet tot het einde van de spaaractie te wachten om het cadeau te bestellen. OP = OP.
  • Bestellingen met spaarpunten worden na controle uitgevoerd. NewForrest is gerechtigd de verstrekte punten te annuleren indien daar gegronde redenen voor zijn.
  • De spaarpunten zijn niet inwisselbaar voor geld en kunnen niet worden uitbetaald.
  • De bestellingen zullen binnen 2 weken aan de deelnemer worden verzonden naar het opgegeven adres.
  • Het versturen van cadeaus naar een postbus is niet mogelijk
  • Indien een cadeau niet kan worden geleverd binnen de gestelde termijn, zal de spaarder hierover geïnformeerd worden.
  • Eventuele gebreken aan cadeaus dienen binnen 5 werkdagen gemeld te worden aan de klantenservice.
  • Indien de spaarder niet binnen de gestelde termijn heeft gereclameerd, wordt de spaarder geacht het cadeau als akkoord te hebben bevonden.
  • Afwijkingen bij cadeaus in kleur-, type-, tekst en/of prijswijzingen voorbehouden.
  • Voor de cadeaus geldt OP = OP!
  • Er kunnen geen rechten worden ontleend aan cadeaubonnen of cadeaus die worden aangeboden op de site.

Aansprakelijkheid

  • NewForrest is niet aansprakelijk voor eventuele druk- of spelfouten of andere vergelijkbare fouten in openbaar gemaakt materiaal.
  • NewForrest verleent geen garanties voor de door haar uit te keren cadeaus.

Gegevens loyaliteitsprogramma Buitenhuis

Het loyaliteitsprogramma van Buitenhuis is een samenwerking tussen NewForrest en Hokra. Hokra is verantwoordelijk voor de uitvoering van alle activiteiten binnen het loyaliteitsprogramma. Telefoonnummer klantenservice: 0183-587414.

Spaarpunten

De gespaarde punten kunt u ten alle tijden vinden als u bent ingelogd.